11/06/2008

CONDITIE

.


Vannacht een zeer slechte nacht. Om 1:46 werd ik wakker.

Vreemde tijd. De wekker afgezet. Een kopje thee gezet en een hoofdstuk uit "Eten, Bidden en Beminnen" van Elizabeth Gilbert gelezen. Topsport voor het brein...

Om 3 uur probeerde ik weer in te slapen en het moet gelukt zijn, want ik werd om 7:34 wakker. Ik bleef even dralen: opstaan of niet opstaan, that's the question...

Guess what:

 

Om kwart voor 8 lag ik in de Houtvaart. Ons schitterende openluchtbad, hier bij mij om de hoek. Marijke zag ik net uit het kleedhokje komen. Die had haar baantjes al gedaan. Ik lag nog niet in het water of Mary dook er in. Samen hebben we onze baantjes getrokken.
En heerlijk liggen ouwehoeren. Topsport in het water...

Om kwart voor 9 fietste ik naar Malle Babbe. Tot 12 uur absolute topsport gedaan, want: Generale Repetitie voor aanstaande zondag het concert in Zandvoort.

Op de Botermarkt gefeest en vergaderd. Topsport! Vooral voor de lachspieren.

Vanmiddag met Ellen in Middenduin aan onze conditie gewerkt.
Dat gaat zo: we schuiven onze Nordic-Walk stokken uit en lopen er mee het Duin in. We volgen blindelings de rode paaltjes.
Verdwalen doen we dus niet.
Dat komt goed uit, want verder letten we totaal niet op.


En dat komt weer door het lullen.
Lullen met Ellen, dus.
En reken maar dat dat goed voor je conditie is! Topsport in de duinen...


En tot slot: vanmiddag een brief gepost. Naar de brievenbus gerend en weer terug. Ook gerend.
Bah.... daar houd ik niet van. Goed om weer even te weten.
Topsport om niet meer te doen, dus....


6 comments:

Anonymous said...

Hoi Marlou,

zo te lezen doe je er weer aardig wat aan.
Blijkbaar weer genoeg energie?

Groetjes Hetty.

Anonymous said...

Je gaat och geen BIKKEL worden, he??!!
En zeker geen glimmend pak aan doen.
Of luchtkussens in je schoenen.
Daar schrikken de runderen van, wist je dat?!

Groet van Arend

Anonymous said...

Hahaha, ik kijk wel uit.....
ik doe alles aan, behalve mijn baljurk.

Anonymous said...

goed te lezen, dat je weer zoveel energie hebt.
Alle goeds he!
Groet Marjolijn.

PRAATHUIS said...

He Marjolijn,
dank je wel....
en hoe is het met jouw energie?
Groetjes, Marlou

Anonymous said...

Gaat weer de goede kant op, komt wel weer goed hoor.

welkom op: http://www.opwegnaarmorgen.web-log.nl

doeg Marjolijn.