09/12/2008

GAAAAAP....

Ontzettend slecht geslapen vannacht. Om 4 uur opgestaan en een kop thee gezet. Even gecomputerd, maar daar is geen lol aan, want mijn laptopvriendje is waarschijnlijk besmet en is opeens zo traag als een slak, die geen enkele wedstrijd hoeft te winnen. En dan kom je er wel achter, dat je gewoon geen geduld hebt.
Enfin, weer terug in bed is dat natuurlijk afgekoeld, dus het duurt een tijdje voor ik uiteindelijk weer inslaap.
Ik word te laat wakker voor mijn afspraak met Gerda om te gaan sporten. Ik bel haar op en zeg, dat ik wél naar de sauna kom, maar niet ga sporten.
Om 10 uur ben ik daar om eerst koffie te gaan drinken. Klinkt allemaal lekker...
Is het ook. Sauna is heerlijk warm...
's Middags Spaanse les. Met een klein groepje zijn we en het gaat heel erg goed, veel beter dan met al die druktemakers erbij. Ik begin het aardig onder de knie te krijgen... Als ik nou in het Spaans ga dromen dan weet ik dat ik het snap...
Echt een leuke taal! Volgende week de laatste les.
Comemos turrones y bebimos cava, cantamos canciones de navidad. A;s er een fout in zit laat het dan even weten....

Hasta la pasta....

1 comment:

Anonymous said...

Oh, die slapeloze nachten he...!
gelukkig volgde er ook nog leuke dingen, die het wel weer goed maakten.
Goede moed he!
Liefs Marjolijn.