18/03/2009

LACHEN

.







Ha fijn, een van mijn beste vriendinnen is weer terug.
Ze had haar huis verhuurd om een jaar of 4 in Hongarije te wonen.
Door de recessie moest de huurder weer terug naar Amerika.

En nu kan ze weer in haar eigen mooie huis!

Gistermiddag was ik er even om haar te helpen met de scanner.
We hebben zo ont-zet-tend gelachen.
Ik deed het bijna in m’n broek.
In haar woonkeuken klinkt lachen ook heel helder en gemakkelijk … je gaat er vanzelf nog meer van lachen.
Tranen over de wangen.

En waarom???
Ik heb geen idee.
Het was gewoon een echte BLIKOPENER! Open die tent en lachen maar!




.

8 comments:

Anonymous said...

Heerlijk zo'n vrolijke vriendin te hebben, een lach geeft energie (of was het een mars)

Anonymous said...

Heerlijk om je vriendin weer in de buurt te hebben!

Anonymous said...

Heerlijk toch, om zo te lachen om niets, geeft je heel veel energie.
Lachen is het beste medicijn voor vele lastige en moeilijke zaken, kun je nooit genoeg van krijgen.
Fijne dag met veel zon, ook zo'n heerlijk en goed medicijn.
Liefs Marjolijn.

Ibella said...

Er is niets zo fijn als lachen, onbedaarlijk lachen. Je moest het op recept kunnen krijgen, maar beter is een gezellige vriendin in de buurt. Er wordt inderdaad veel goeds aan toe gekend, net zoals Marjolijn zegt.
Ik hoop dat jullie een gezellige zanguurtje hebben gehad op het koor. Geniet ook vandaag weer van het mooie weer.
Liefs Ibella

Yvette said...

de slappe lach...wat is dat lang geleden

Anonymous said...

Wat een ontzettend gave foto erbij.

Love As Always
Di Mario

Anonymous said...

Over drie soorten van lachen

Giechelen is iets wat je nooit helemaal doet,
altijd bijna, tenminste als je een meisje bent
van wie niemand weet of ze achter haar hand
de woorden 'hihi' opeet, of zomaar een koekje.
giechelen doe je als je bijna 17 bent
en bijna moet lachen om wat
bijna gezegd is.

Schateren daarentegen zijn drie
lettergrepen als dokwerkers
die elkaar daverend op de schouders slaan,
schateren is het proletariaat van de lach,
ik droom van een revolutie
die alles zal wegschateren,
dan zal er niet meer gelachen worden!

Schrijf ik op mijn 30. En glimlachen
is helaas wat je daar vermoedelijk
op je 50ste om doet.
© Herman De Coninck

Wat een héérlijke foto... zo'n meid zou ik ook wel in huis willen hebben!
Zo fijn dat je zo'n bevrijdende lachdag had Marlouke!
En ik hoop voor jou dat het ook een fijne koordag was...

Anonymous said...

Heb alles gelezen. Dat was een hele klus maar leuk om te weten waar jij je tijd mee vult. Zo krijg je wel veel contacten. Ja lachen is goed voor een mens maar soms zie je de aanleiding niet. Die is er altijd wel, al lach je maar om jezelf.

Tot later, Neeltje