01/07/2010

Groots speelgoed

.

Vandaag is Pier bij mij in Haarlem.
Dat wordt feesten en keten...
Eerst maar eens naar het Paradijsje, een speeltuin in het hartje van de stad. Klein geluk...















Als we weer naar huis gaan vindt het mannetje een oranje "speelgoedje".
Thuis wassen we het even om en dan begint er een spelletje van zeker een half uur:

het "speelgoedje", een paar stokjes, een punaise, een touwtje en een beetje zand.

















Groots speelgoed...
Daar houd ik van!


.

12 comments:

Roosje said...

een grote bouwmeester, dat is het!

xxx

Jelle Droeviger said...

Een kind wordt niet zomaar vanzelf zoals Pier. Daar is hard aan gewerkt, dat kán niet anders.

Met zó weinig tevreden zijn, en zo lang met zo iets kleins kunnen spelen, in deze tijd van computer-games en alle andere éénrichtings-afleiding, dat lijkt een wonder.

Ik vermoed dat de ouders en de grootouders de kleine Pier een zeer goede opvoeding geven.

Jelle Droeviger.

Han said...

Heerlijk zo'n kleine boy om je heen, ik denk dat je het heel erg naar je zin zult hebben. Geniet er van Marlou.

klaproos said...

de winkels liggan afgeladen vol met dure spullen en dit trekt het meest,
:-)
en zo gaat het ohhh zo vaak hé..
hoe is het toch mogelijk hé:-)
met veel genoegen lees ik je
log:-)

xxx

Marjolijn. said...

Leuk toch als zo'n mannetje zich daar zolang mee bezig kan houden.
Ben maar trots op dat kereltje.
Fijne vrijdag.

Lutje said...

het maakt niet uit met wat ze spelen als ze zich maar amuseren, en zo zie je maar het moet niet altijd duur zijn...

Annet said...

Dit is het mooiste speelgoed....

Heerlijk....

Zie je had ik het toch goed onthouden: 12 mei en niet 10 juni :>)

Ik scan het voor je....lieve Marlou...

Annet * X *

Leibele said...

Dat is pas speelgoed, veel beter dan al dat Fischer Price en ander plastic gedoe.

Annet said...

HaHa, ik kan nu al zeggen dat het de dag is 'van het bijzondere buitenbeentje' ......

Ik heb je lienpostadres nog en de rest zal ik je doen toekomen....

Het komt allemaal uit het boek 'Het Mysterie van je Geboortedag' door de Joods-Amerikaanse muzikale astroloog Gary Goldschneider. Er is ook een website van.

Liefs&puf van Annet

wim said...

Dat wordt nen echte ;-)

gerrit said...

Ziet er leuk uit, dat speelgeheel...

gerdaYD said...

Sorry mijn lieve Marlou, ik loop ook bij jou een beetje achter zie ik. Maar ik maak het nu goed, want jouw blog missen wil ik voor geen geld ter wereld!
Hihi, ik herken dat van je lief Pierke. Laatste gaf ik een mooi verjaardagskado aan het zoontje van mijn vriendin, maar hij speelde alleen met de touwtjes en het strikje!
Inderdaad, groots speelgoed!
*wink, big smile*
Ondertussen is je dagje met hem voorbij en ik hoop dat het er eentje met een gouden strikje was (leuk om mee te spelen, hihi)