18/01/2011

I'm singin' in the rain

.

Je denkt toch niet, dat ik me door de regenbuien van vandaag laat weerhouden om naar buiten te gaan?!
Mis!
Ik ga er op uit.
Ik pik het niet langer.
I' m singin' in the rain...


Deze morgen loop ik met Charlotte.
Wij lopen eens in de twee weken door gebieden, waar je normaal gesproken niet alleen loopt.
En...  we zeggen nooit af.


Door de blubber en zeiknat. Zie je het voor je? Twee vrouwen door de regen... ze nemen ondertussen het leven door. En dat is heel wat.
Uren later ben ik weer thuis met beblubberde schoenen. Mijn jas is ook van binnen nat.
Ik voel me voldaan en rozig als ik me even later met een grote pot thee op de bank nestel met mijn boek.


Of het nu regent, of dat de zon schijnt... je moet er op uit.
De lucht in je longen verversen, licht scheppen in je ogen en muizenissen eruit laten wapperen.


I'm singin' in the rain...


.


13 comments:

klaproos said...

heerlijk lieve marlou,
laat je nooi t stoppen door het weer:-)
dat doe ik ook niet, de mooiste dingen zie je dan :-)
want niemand wil naar buiten:-)

heeerlijk:-)

xxx

Jelle Droeviger said...

Halekidee.! Lekker regen.! En ja, als je dan lekker nat aan het worden bent, besluit je ineens dat het niet erg is, en dat je ooit weer droog zult zijn.

Vanaf dát moment ga je genieten. Je lacht en je kijkt om je heen, en verbaast je dat de anderen vluchten of gaan schuilen.

En als dan de regen niet ophoudt, en je bent ook nog verliefd, dan ga je dansen. Dat is logisch.

Jelle Droeviger.

Di Mario said...

Je kunt altijd nog tussen de druppels door lopen, daar is het droog.

Love As Always
Di Mario

Anonymous said...

Als het maar regen is die in buien komt en gaat, dan krijg je mij er ook wel uit, al is het maar vanwege de wolkenpartijen.

Leibele said...

Ja, heerlijk is dat. Alleen neem ik dan een heerlijke beker hete Carokoffie.

Marjolijn said...

Zeker in goed gezelschap maakt het allemaal niet uit.
En weer thuis, lekker opdrogen en weer wat warms aan.
Fijne dag vandaag.

John said...

ben ik het helemaal mee eens. Wat kan regen nu voor een kwaad. Een kast vol droge kleren.
Regen hoort er bij, zoals de zon dat ook doet.

gerdaYD said...

bang boem boem, na na na na na na naaaaaa
het regent, het regent pijpestelen!
bang boem boem, na na na na na na naaaaaa
het regent, het regent pijpestelen!

ik hou van de regen
ik hou van de wolken als het stormt
niets houdt me dan tegen
als 't bliksemt en dondert word ik gek
dan spurt ik naar buiten
ren door de plassen de wind achterna

bang boem boem, na na na na na na naaaaaa
het regent, het regent pijpestelen!
bang boem boem, na na na na na na naaaaaa
het regent, het regent pijpestelen!

er wil niemand spelen
ze kijken veel liever naar tv
het kan me niet schelen
als 't bliksemt en dondert ben ik mee
dan spurt ik naar buiten
ren door de plassen de wind achterna

bang boem boem
na na na na na na naaaaaa
het regent
het regent pijpestelen
bang boem boem
na na na na na na naaaaaa
het regent het regent pijpestelen
© M-kids

Jij hebt blijkbaar heel veel plezier aan de regen Marloukelief, maar aan wat wel niet? Jij ziet ook van àlles de zonnige kant, héérlijk!
Fijne midweekdag meid, geniet ook dààr van!

Lutje said...

ik kijk juist naar buiten en zie dat het regent, ik dacht al, vandaag moet ik binnenblijven, maar nu zal ik mijn gedachten mss eens verzetten...

Fluitenkruid said...

Wij zijn er gisteren ook met de plu op uitgegaan en uiteindelijk klaarde het helemaal op :-)

Fluitenkruid said...

En nu heb ik dat liedje in mijn hoofd... :-P

Sjoerd said...

Haha, daar had ik vroeger een hond voor... Die bleef bij de voordeur zitten en ik liep in the rain...

Han said...

Ook wij zij even door de regen gegaan naar de cronje, daar was het droog maar niet gezellig.
Jammer, maar er komen nog meer regen dagen :)