11/12/2012

Napcab

.
Weet jij wat dat is?? Een napcab?
Nee???
Dan zal ik het je verklappen!
Het is een piepklein slaapkamertje, dat je op de luchthaven van München kunt huren.
Er staat een eenpersoonsbed in, dus geen gerotzooi daar achter dat rolgordijntje, ja!!
Denk er om, anders kom ik je persoonlijk je napcab uitrossen! Ben jij nou helemaal...


Ik had er overigens wel zin in, in een tukje, toen ik in september vijf lange uren moest wachten op mijn verbinding. Dus een "powernap" ... dat zou er wel ingaan. Maar ja... om nou € 30,-  neer te tellen om even je oogjes toe te doen...
Het is wel verleidelijk, maar nee... toch maar niet.
Ik ga wel even op een stoel vlak bij de gate.


Maar misschien snap je wel, dat ik zin had in een schoon, vers opgemaakt bedje.
Zomaar, voor de luxe...
Wie weet doe ik het de volgende keer, als ik weer eens ga vliegen en moet overstappen en weer heel lang moet wachten op mijn vliegtuig.


Luxe probleem, niet?!

.

8 comments:

Marjolijn. said...

Ja dat is een luxe probleem.
Volgende keer maar gewoon doen, als je weer zolang moet wachten.
Uitgerust verder reizen is ook wel heel fijn.

Fijne dag vandaag meis.

Di Mario said...

Ik ben niet zo van de powernapjes. Dus voor mij zou het veel te kort zijn. Ik blijf wel even rondkijken.

Love As Always
Di Mario

Jelle Droeviger said...

Slapen op een luchthaven is écht zonde van de tijd.! Wat mís je niet allemaal.? Het menselijk gedoe en gewriemel op zo een groot vliegveld is sowieso aantrekkelijk om te beschouwen. Al die emoties, en die ómroepen, héérlijk.!

En ík zou dan óók nog tenminste drie wekkers willen gaan zetten om op tijd uit die NapCab te vertrekken, en mijn vlucht nog te halen.

Jelle Droeviger.

gerdaYD said...

Hé, dat wist ik dus niet... Maar ik vind het een goed initiatief ook al kost het een aardige duit.
Fijne week lieve Marlou,want dat wenste ik jou nog niet! En laat me zeker weten wat al die aangename verrassingen zijn die jou te wachten staan hé!

John said...

Als je erg vroeg moet vliegen en moet bijvoorbeeld ergens vandaan komen waar wijnoig vervoer is, kan zo'n napcab echt enorm handig zijn.
Ik kan me er wel in zien liggen ja. als je een volle nacht kunt slapen daar is 30 euro weer niet meer zo duur.
Nee, ik vind het wel een prima mogelijkheid :)

Groet,

klaproos said...

inderdaad een luxe probleem , maar als je echt lang moet wachten wel handig,

is het ook zo'n stille cabine:-)
zodat de wereld buiten kan vergaan:-0

en wie maakt je wakker op tijd:-)

djeeez allemaal vragen waar jij in de toekomst eens antwoord op kunt geven lou lou:-)

doe doe,
xxx

Han said...

Laat ik nu net 30 euro een redelijk bedrag vinden voor met z'n tweeën even een tukkie te doen ;)

Sjoerd said...

Als ik niet beweeg kan ik overal slapen... In de stoel of zelfs staande tegen een boom in mijn diensttijd.