12/02/2013

Lol met de i-pad...

.
Omdat ik op mijn i-pad onder andere scrabbel en ook chat kreeg ik gisteren het nieuws van het aftreden van de paus als snel op mijn apparaatje te lezen.
Nou moet ik eerlijk zeggen, dat ik niks met de paus heb. Ik ben niet katholiek. En dat zal ik nooit worden ook...
Maar het was me wel opgevallen, hoe oer-conservatief deze man was. En hoe slecht dat voor grote bevolkingsgroepen is.

Daarom chatte ik met iemand deze tekst:


Je snapt... ik lig regelmatig in een deuk!!
De i-pad is veel meer dan een spelletjesmachine. Ik lees er al mijn mail en zoek van alles op met Google.
Er staat heel veel prachtige muziek op en ik heb inmiddels heel veel prachtige boeken.
Ik kan foto's opslaan en verhalen schrijven.
En regelmatig bezoek ik "Uitzending gemist" of YouTube.
Kortom... de i-pad is een waardevolle aanwinst!

Hier nog een gekkigheidje. Ik had het woord OBI gelegd.




Je leest het: geen hoogdravende gesprekken, maar een lol dat we hebben! Soms zit ik zo hard te lachen, dat de buurman komt vragen wat er aan de hand is...


.



10 comments:

Sjoerd said...

Haha, is het zo gehorig bij jullie dat de buurman mee kan luisteren...

gerdaYD said...

Blij dat je er plezier aan beleeft lieve Marlou, zelf heb ik zo'n ding niet...
En de paus? Oeioeioei, we zullen het nog dagenlang moeten zien en horen terwijl niet eens zo veel mensen katholiek meer zijn.

Jelle Droeviger said...

Dat is het échte genieten, Marlou.! Vanuit jezélf met ánderen. Samen spelen. En lachen. We leerden het onze kinderen, en kunnen er zélf ook niet buiten.

Ja, die paus. Wat is dat toch een achterlijk zooitje, daar in Rome. Al die piassen in hun lange gewaden en hun schijnheilige koppen. Opruimen die bende en ál het geld dat daar zit verdelen onder de armen. Verder álle kerken ombouwen tot feestzalen.

Jelle Droeviger.

John said...

Ja, de paus mag wel wegblijven. Net als prins pils. Laten we al die middeleeuwse gekkigheid eens en voor altijd afschaffen.

Lach jij zo hard, heeft je buurman zulke goede oren, of is je huisje erg gehorig?

klaproos said...

whahahahaha
ja heerlijk en al bijna onmisbaar geworden zo'n ipad,

hmmm een obi...
ik las eert ob, en dacht neuhhh die he'k nie meer nodig:-)
maar een obi, lijkt me leuk:-)

dag loewordje, vandaag gaan we der weer van jetje tegen geven hé:-)

xxx

Annet said...

Bij de laptop ben ik gestopt...

Er komt weer iets nieuws bij: de I-watch....

Intussen hoor ik de golfjes klotsen en doe een stap terug...

Veel plezier, want dat gun ik je gaarne:)

Liefs aan de Spaarne,

Annet X!

Di Mario said...

Mooi toch dat lachen. Dat hoor ik graag. En dat soort gesprekken horen af en toe gewoon.

Love As always
Di Mario

fotohanvogel.blogspot.com said...

O, nu weet ik wat ik mis Marlou. ;)

Wim said...

Een paus die twittert en met pensioen gaat maar voor de rest nog in het stenen tijdperk leeft.

Marjolijn. said...

Ik ga nog een nadenken over zo'n i-padje...!!