20/11/2013

Weer wat te geven...

.
De maand is nog lang niet om, dus ik blijf gewoon weggeven.
En wat geef ik vandaag?
Ik geef vandaag mijn handtekening.
Mijn handtekening op een petitie.
"Nou nou... petitie..." ik hóór het je denken.
Dat mag. Maar wat ik doe mag ook.
Ik geef mijn handtekening aan: JSF ... NeeSF



Je weet toch wel wat de JSF is? Die miljarden verslindende vechtmachine. 
Een peperduur Amerikaans gevechtsvliegtuig, de Joint Strike Fighter
Die willen we toch niet?! Zout op met die zooi!
Als we NeeSF doen, dan zouden we zomaar eens de problemen in de ZORG kunnen verminderen.
Weg met JSF!! 


Kun jij het bedrag uitspreken, wat een JSF kost??
Ik vind het schandalig, dat in deze tijd zoveel miljarden worden uitgegeven aan zo iets IDIOOTS!!
En dus heb ik mijn handtekening gegeven, klik op: NeeSF
Hier zie je ook nog even waarom (onder andere) NeeSF:



13 comments:

Wim said...

"Zout op met die zooi!"
Dat heb je mooi gezegd :-)

Marjolijn. said...

Mooi weggevertje meis, inderdaad opzouten met die zooi.
Dat geld kan zoveel beter gebruikt worden.

Fijne dag vandaag.

Lutje said...

als je ziet wat de regering allemaal doet, daar wordt ik soms niet goed van, ik denk dat die allemaal niet goed bij hun hoofd zijn, en logisch denken kunnen ze al helemaal niet

gerdaYD said...

Wow, als weggeeflog kan het tellen! Je hebt overschot van gelijk lieve Marlou... zelf stel ik me ook de vraag als er weer eens straaljagers over vliegen: zou men niet beter het geld aan het goede doel besteden dan aan die vechtmachines? Nu ja, het antwoord is er al: daar valt niets mee te verdienen, en daar gaat het in onze maatschappij nu eenmaal over, het gouden kalf moet aanbeden worden...

Sjoerd said...

Ik doe mee...

Jelle Droeviger said...

Je hebt 100 % gelijk, Marlou. ~ Weg met die waanzin. ~ Ik zal dan ook nooit meer op een partij stemmen die dit heeft goedgekeurd. ~ En ik geef óók mijn handtekening op NeeSF.!

Jelle Droeviger.

John said...

Mogguh Marlou,

Ik deed al mee, maar ik vrees dat de politiek niet naar ons zal luisteren.
Dat ding mogen ze duwen waar nooit geen licht komt, maar ja..

Heb het goed vandaag he.

klaproos said...

NEEEEEE JSF

ik wil die dingen ook niet,
Goed zo loutje,

zet 'm op,

xxx

די מריו said...

Democratie noemen ze dat. Terwijl een groot gedeelte van Nederland hem niet wil hebben. d

Love As Always
Di Mario

Annette said...

Heel goed Marlou.
Hoe lang zijn we nu al bezig met streven naar vrede....
En we zijn al zo lang op weg naar de vrede toe....

Ik teken ervoor!

Was getekend, uw toegenegen,

Annette Marie (v v v)

Hans Huisman said...

Ja, ik heb ook de Groen Links petitie getekend tegen de Joint Strike Fighter. Dank voor de tip, Marlou. Ik begrijp echt niet waarvoor we zoiets onbenulligs geldverslindends in dit land nodig zouden hebben. We zijn toch wel opgescheept met dat stelletje nitwits daar in den Haag. Ik vraag me af hoeveel smeergeld er onder de tafel is betaald..

Petr@ said...

Ik wil hem ook niet Marlou!
Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald!
Een hele grote NEE voor de JSF!

Liefs Petr@

fotohanvogel.blogspot.com said...

Voor mij hoeft die wapenhandel ook niet in stand gehouden te worden.