29/07/2014

De verjaardag

.
Eindelijk is het 17 juli en mijn broer is jarig!
En dat niet alleen... ook Joost, de zoon van zijn vrienden is vandaag jarig.
De één is 65 geworden en de ander 27.


's Morgens zijn we allemaal in de buurt van de feestplek en worden we uitgenodigd om taart te komen eten. Er is een mega grote chocoladetaart besteld bij Bartl, de beste banketbakker in het dorp beneden. 
We zingen de jarigen toe van je-lang-zal-ze-leven en onze-jongens-zijn jarig-hoera-hoera en van je jodelahiti en doen ons dan tegoed aan de overheerlijke chocoladesmaak...
Het enige moment van de dag waarop zo'n 20 mensen zomaar niets zeggen en lekker zitten te genieten...


Florian en Joost... een mooi en gezond levensjaar wens ik jullie toe.
Een jaar vol fijne verrassingen en met heel veel licht en liefde en harmonie...




9 comments:

gerdaYD said...

Als ik dit zo allemaal lees én bekijk, dan heb je me overtuigd dat het een heerlijk dagje was, die verjaardag!
Ik ben wat laat met mijn wensen maar ook ik jodel dit met je mee:

Wie kreeg er toen een mooie taart?
't is Florian en Joost die verjaarden.
Ze zitten op de troon
Ze hebben een kroon
Hiep, hiep, hiep, hoera
in de gloria!

... hoewel ze niet op een troon maar aan tafel op een bankje zaten hihi.

Lutje said...

als het eten echt lekker is, dan heb je zo'n resultaat, en maar goed voor dit gemeenschappelijk feest :o)

Marjolijn. said...

Als nog van harte voor allebei...!
Fijn dat jullie het feestje zo gezellig hebt kunnen vieren...!
Die taart zal zeker gesmaakt hebben.

Fijne dag vandaag Marlou.

Jelle Droeviger said...

Wat is het leven zonder feesten.? Niets toch.! ~ Lachen, springen, dansen, omhelzen, kussen, jezélf kunnen zijn, en zo nu en dan chocolade-taart.!

Jelle Droeviger.

Annet said...

Van harte gefeliciteerd Marlou!
Het is allemaal geweest op de dag zelve:)
De tijd, de tijd, wat is tijd?

'Het besef dat alles tijdelijk is
stemt droevig
omdat het leven zich zo eeuwig
voor doet'

Citaat uit eigen werk!

Sukkela...heerlijk!

Smokkie van Annet x

Kay ♥ said...

wat beiden in verschil van leeftijd hebben, zal men aan elkaar kunnen delen.
De ene heeft al de wijsheid , de ander wacht tot de tijd rijp is.
Mijn felicitaties alsnog aan beide jarigen. ♥

Anonymous said...

Heel wat redenen om te feesten zo te zien. Je wordt natuurlijk niet eke dag een jaartje ouder, dus maar genieten. Proficiat alvast aan de jarigen, met hopelijk nog heel wat jaartjes voor de boeg.

willy said...

een feestelijke dag en dat moet gevierd worden

christiene said...

Mooier kan niet met zo veel gezellige mensen je verjaardag vieren in de bergen..
Ik wens je goede nacht Marlou.