07/08/2014

Heel bijzondere beeldhouwwerken...

.
Meestal ben ik niet zo van de filmpjes.
Ik heb liever zelf het woord... (jahahaaa...)

Maar nu wil ik je even iets laten zien.
Duurt nog geen 2 minuutjes...
Bijschrift: 

"These Sculptures Made Out Of Paper Will Blow Your Mind"

daar komt-ie:


Mmmmmmooi!!!

De kunstenaar Li Hongbo (geboren in 1974 en woont en werkt in Bejing)


Hij is buitengewoon aangetrokken door papier en is er constant mee aan het experimenteren.
Kijk, hier is hij met kleurtjes in de weer...



Dit kleurrijke landschapje heet: sprookjeswereld...
Heel speciaal toch?!


5 comments:

Wim said...

Fantastisch!! Jajajaja ;-) Ik had het ook al tegengekomen op het net, namelijk bij ons allergeliefd of gehaat Facebook ;-)

Lutje said...

dit heb ik nog nooit gezien, het is wel heel goed gedaan, met dat papier, die sprookjeswereld, niet te geloven dat ie zoveel maakt want het lijkt me een prutswerk

gerdaYD said...

Wow, bedankt om dit met ons te delen, jij maakt me met dit schitterend logje een beetje rijker lieve Marlou!

Sjoerd said...

Mooi gevonden meis, ik had dit nog nooit gezien

Anonymous said...

Hallo,
Dat is inderdaad knap werk. Om een borststuk van dat formaat bij elkaar te krijgen zijn er wellicht duizenden bladzijden getekend, verknipt en aangepast. Moet een gigantisch werk zijn zoiets te realiseren. Echt knap gevonden en de moeite waard om te bekijken.