29/10/2014

Warmte in huis (vervolg)

.
Mijn koude huis en mijn koude botten: dat is waar Henry aan heeft gedacht toen hij besloot om hier in mijn huis een CV aan te leggen.
Dus toen ik ergens begin juni een dag met een vriendin aan het lopen was monteerde Henry de schitterende gloednieuwe REMEHA ketel op de plek waar wij hem bedacht hadden. In de bijkeuken dus...
Kijk eens wat een beauty:


Maar je ziet... er is nog niets, behalve dan de ketel.
Geen waterleiding, geen gas-toevoer, geen buizen en koppelingen... alleen de ketel.
En het duurde dan ook niet lang, om precies te zijn begin augustus, of Henry klom op ladders en boorde zich een hoedje en vijlde en schuurde en laste en deed.
Een hele week heeft hij gewerkt als een paard. 
(Let op de slofjes aan de bovenkant van de ladder:)


Wat betreft dat paard: als Henry iets ophangt, dan kan er een paard aanhangen, dus je snapt: dat zit allemaal wel goed.

(Morgen verder)

13 comments:

Marjolijn. said...

Fantastisch....dat die Handige Henry van jou dat allemaal zelf kan.
Je zou bijna gaan denken, laat die koude winter nu maar gaan komen.

Fijne dag vandaag meis.

gerdaYD said...

WOW, jij hebt een lot uit de duizend getrokken met deze handige Harry - euh - Henry hihi. Bedankt om ons deze knappe klusjesman te tonen en en passant ook een stuk van je interieur. Jij woont blijkbaar in een heel mooi huis, maak je daar ook eens een reportage van?
Fijne dag nog lieve Marlou!

Sjoerd said...

Dat komt helemaal goed toch....

Lutje said...

als het goed gemaakt voel jij je ook veilig, en dat gevoel is met geen pen te beschrijven.

Jelle Droeviger said...

Die slofjes, Marlou, dat is toch wel heel zorgzaam. Je had zeker pás gewit.?

Jelle Droeviger.

klaproos said...

fijn dat degelijke werk marlou, en wat zul jij het zalig warm hebben, jawel het kost wat tijd en werk maar dan heb je ook wel wat,
zalig voor je,
fijn zo'n knappe handige verloofde:-) je bent er een bofkont:-)

xxx

John said...

Mogguh Marlou,
ja die stofjes waren me opgevallen. Ik los dat op met sokken :D
Jij kan de winter goed in denk ik zo.
Ik zou heel de winter heel erg lekker koken voor Henry. Dat heeft hij wel verdient :)
heb het goed.

christiene said...

Straks heerlijk warm en voor je gevoel zegt het genoeg,je hebt een lieve schat als ik dat zeggen mag.
groetjes Christiene.

Anonymous said...

Hallo Marlou,
Het minste wat je kan zeggen is, dat het lijkt alsof een echte vakman aan het werk is, met zorg en aandacht voor het interieur. Het lijkt alvast allemaal wel tip top in orde te zijn, om de komende winter door te komen, zonder koude botten en in een lekker warm huis. Tja, wat de liefde al niet kan teweeg brengen hé...

Petr@ said...

Handig die slofjes om je muur te beschermen!
Je hebt een verloofde uit duizenden!
Ik ben wel benieuwd of het allemaal gelukt is!

Liefs Petr@

די מריו said...

Die Henry stond natuurlijk al hoog op de ladder maar stijgt nog veel meer.

Love As always
Di Mario

Leidse Glibber said...

Wat jou betreft kan de winter dus komen. Off topic, las bij Sjoerd dat je Pink Floyd eigenlijk alweer een beetje vergeten was, dat vergeet je toch nooit :-)

Mirjam Kakelbont said...

Wat een schitterend huis! Daar zou ik ook wel een paar jaartjes kou voor willen lijden :-) Nee hoor, warmte om je lijf is beter voor een mens. Je hebt het getroffen met Henri. Ik vind het ook knap dat hij alles zelf kan doen!
Liefs Kakelino xxx