16/01/2015

Een facebook soapje (slot)

.
Tot slot... wat is er nou zo leuk of goed aan Facebook?

Wel, iedereen met wie ik bevriend ben, maakt zo nu en dan een bladzij en het is ontzettend leuk om die bladzijden te lezen en er eventueel op te reageren.
Soms wordt er een leuke foto geplaatst, of een sterke tekst...


FB is dus een soort bloggen, maar dan nét even anders...

Zo is mijn neef Ruud met pensioen en laat weten hoe zijn reis door het lekkere warme Spanje gaat.
Mijn dochter Roosje is grafisch vormgever en plaatst mooie fotoos van haar werk.
Mijn nichtje Pleun is topkok en plaatst zo nu en dan een heerlijke foto van een toprecept.
Mijn vriendin Marjolijn plaatst elke dag een foto van een lekker bakkie koffie en ik zet er (meestal) een fotootje bij in de reactie...
En kijk eens wat een mooie bladzij van onze Dienie en daaronder die van Annette... :





Kortom...
Je kunt er heel wat in kwijt en dàt is nou juist het leuke. Dus... ik blijf!

Zo.... en nou genoeg gekletst over Facebook.
We gaan het weekeinde in. En ik hoop, dat het jouwe het beste ooit is!

.

15 comments:

Marjolijn. said...

Zo is het meis...!
Straks drinken we samen weer een lekker bakkie koffie samen en dan op naar een mooi weekend.
Geniet er volop van hé...!!

Lutje said...

je hebt gelijk, de mooie teksten en plaatjes, en foto's enz doen het op facebook, niet dat ze teveel aandacht willen....

די מריו said...

Soms is het me te vluchtig, maar zo is de maatschappij ook.

Love As always
Di Mario

gerdaYD said...

Als ik jouw logje er zo op nalees zou het me welhaast spijten niet op FB te gaan. Maar tja, ik wil ook wel eens wat anders doen dan aan de computer te zitten, bovendien heb ik al die heerlijke webbies zoals jij die me dagelijks op mooie logjes vergasten waar ik graag voorbij kom. Bedankt lieve Marlou dat je er bent en alvast een schitterend weekend gewenst met je al even lieve Henry!

Jelle Droeviger said...

Ja, FaceBook kan zéker toegevoegde waarde hebben. ~ Zolang je zélf maar mag en kunt bepalen wie, wat, hoe en waarom. FaceBook kan goed helpen om vriendschappen zonder gewoontedwang, op een luchtige manier, te onderhouden; alsmede om eigen leven en belevenissen met anderen te delen. Én, om te lachen...

Jelle Droeviger.

klaproos said...

wat ben je toch een fijn mens:-)
Ja Facebook is leuk, je ontmoet er mensen die geen weblog hebben,
waar zij hun ding laten zien, ik vind het een machtige combinatie en het kost weinig tijd.... het is een fijn medium, en al wie er op scheld, zeg ik tut tut tut... je hebt het zelllllluf in de hand:-)
zo is dat hé loutje,

ik hoop dat jouw weekend gaat stralen foel of sunsjaan :-)
aai woed laaik dat :-)

xxx

John said...

Mogguh Marlou,
Ik vind het totaal niet op bloggen lijken eigenlijk.
Voor contact met de familie vind ik het reuze handig.
Voor vrienden is het al een beetje vergezocht omdat ik die toch regelmatig zie maar goed :D

fijne dag

Pleun said...

Oh la la wat een mooi compliment! Dank je Marlou!

Sjoerd said...

Ik zie het meer als een tijdschrift waar je een luchtig doorheen bladert

christiene said...

Wens je een goed en gezellig weekend
groetjes Christiene...........

Wim said...

Zonder handenschudden neem ik een prominente plaats in bij je vriendenlijst, zie ik. Ik vraag me af of je dit kunt aanpassen met het een of ander knopje ;-)

gerdaYD said...

OT: dat heb jij goed gezegd in je antwoord bij mij: vrijheid van meningsuiting! En niet alleen dat, maar ook vrijheid tout court hé.
Fijn weekend lieve Marlou, geef je al even lieve Henry een dikke knuffel van mij!

Lutje said...

ik wens je een fijn weekend !
ps; het lijkt ook net andersom voor mij hoor ;-)

fotohanvogel.blogspot.com said...

Ben nu eindelijk ook eens iets aan het doen op facebook, bedankt Marlou!
Goede zondag.
x

mirjam kakelbont said...

Geniet van alles wat je leuk vindt!
Liefs en een knuffel
Kakelino xxx