17/02/2015

Zingen in Elspeet

.
Afgelopen weekeinde ben ik met mijn koor (www.vrouwenkoormallebabbe.nl) naar Mennorode, een conferentieoord bij Elspeet op de Veluwe, geweest.
Drie dagen achter elkaar zingen en nog eens zingen... nou ja... tussendoor ook eten. En lachen...
Kijk maar eens naar het schema:


Misschien denk je: "Allemachtig... dat is een druk programma..." 
Kan zijn, maar zo voelde dat helemaal niet.
Als je eenmaal in de "flow" zit, dan wil je er zelfs niet meer uit...
Kijk... hier zitten we braaf met speciale optreed-kledij aan. We werden namelijk later in één van de pauzes gefeotgrafeerd voor onze website.


We hebben het hele weekeinde gerepeteerd voor ons optreden op 22 maart. 
Een geheel Nederlands repertoire hebben we dan... moeilijk!! Ja echt...
Maar... tijdens de Bonte Avond was het lachen geblazen.
Ik heb ook opgetreden, maar heb er helaas nog geen fotoos van.
Ik zong van Brigitte Kaandorp: Lente en Nachtmerrie...


Je kent misschien het liedje van De Lente wel.
Hier is het nog eens... Erg mooi... Van Brigitte Kaandorp: 


Wat ik wel heel leuk vind: op Facebook werd ik gecomplimenteerd:


En nou maar hopen, dat ik de fotoos, die van mij gemaakt zijn binnenkrijg...






11 comments:

Wim said...

"Vind ik leuk" ;-)

Marjolijn. said...

Ja, ik kan me voorstellen dat zo'n zangweekend een feestje is...!
Compleet met bonte avond, gegarandeerd voor veel plezier.

Geniet er nog maar lekker van na meis.
Fijne dag vandaag...!!

Lutje said...

oh, hoe leuk, ik heb het niet gezien op facebook, maar ik vindt het fijn dat je zo genoten hebt met dat drukke programma

די מריו said...

Elspeet of all places. Lekker tussen de bossen. Daar stoppen we meer dingen die verborgen moeten blijven. ;-)

Love As Always
di Mario

Jelle Droeviger said...

Jullie koor pakt het serieus aan, begrijp ik. Je bent des avonds laat vast zingend in slaap gevallen... Dat gaat dus iets bijzonders worden, op 22 maart. ~ Waar zouden we zijn zonder muziek.?

Jelle Droeviger.

gerdaYD said...

Niets is ooit te veel als je het fijn hebt hé lieve Marlou, en door je al even fijne blog weten we nu dat je het heerlijk had dat weekend! Blij voor je en ook ik hoop weldra foto's van jou te zien!

John said...

Mogguh Marlou,
Muziek, zingen.. Het is gewoon leuk om te doen. Dan heb je niet in de gaten of het druk is of niet en de tijd vliegt voorbij.
Althans, dat is wat ik ervaar.

muzikale groet,

klaproos said...

oh ja loutje een feest dat durf ik graag te geloven,

wat een prachtig liedje is het toch...
ik krijg er kippenvel van...

ik las pas als iemand zijn/haar muziek met je wil delen omarm dat dan, want je krijgt een blik in hun ziel, en loutje, dit wist ik al,
jij bent zo'n lief mens..

dank je wel voor dit intens mooie blog,
ik wens jou nog 100 keer mennorode. en nog meer schik,

xxx

Sjoerd said...

Sakkerdjie wat een moeilijk stuk om te zingen. Knap dat je dat gedurfd hebt...

Albert y Mara fotoblog said...

Heerlijk voor jou om juist in Elspeet dit repeteer-weekend mee te mogen maken. Het dorp Elspeet kennen we maar al te goed. Vaak met de MGB een toertocht gemaakt, vanuit onze "dolfijne" stad naar Leuvenum, langs Kasteel Staverden, en dan door naar Elspeet, daar op een terras wat drinken en dan door naar Vierhouten en dan langs restaurant De Malle Jan in Vierhouten naar Nunspeet, en vandaar de oude weg terug naar ons stadje aan het Veluwemeer. Mijn hart ging sneller kloppen Marlou, wat hebben we dat vaak samen gereden op een zondagmiddag als we niet ver weg wilden met de cabrio.
Dat is een lange reactie geworden. Vind je toch niet erg?
MaGistrale groeten Albert

christiene said...

Zo veel plezier samen met de dames
en je hebt al een paar fans ook
en Marlou je hebt genoten daar gaat het toch om Hé.........
knuffels van Christiene.