04/03/2015

Onze Han

.
Heel langzaamaan wordt het weer een beetje zachter buiten.
De crocusjes en de sneeuwklokjes zijn volop bezig...
Ik zie steeds weer van alles en nog wat tijdens mijn dagelijkse rondje... en dat fotografeer ik dan.

Zo had ik vorige week een mooie foto op facebook gezet in de rubriek: "Je bent een echte Haarlemmer als..."
Haarlemmers zetten daar van alles op, als het maar met Haarlem te maken heeft en soms moet je raden waar de foto is genomen. Een leuke site! Ik kijk er elke dag wel een keertje naar...
Dit is de foto, die ik er op zette, genomen vanaf de eerste brug van "mijn" grachtje, de Brouwersvaart in Haarlem.


Ik kreeg er heel veel positieve reacties op.
Mensen, die de foto willen hebben, omdat hun auto er op staat.
Of omdat ze er ook wonen. 
Maar eigenlijk was er niemand die zei: "Allemachtig wat een blauwe foto!"

Het is me niet gelukt om de foto op te knappen.
Maar dan... let op!
Dan is daar onze webvriend Han Vogel, die gewoon.... zonder commentaar en vol liefde de foto in de kladden neemt en een tijdje later aan mij opstuurt.
Kijk eens wat een verschil:

Wat is het een beauty geworden!!
Dank je wel Han... je bent een kei! De enige echte Han-0-Meester...

13 comments:

Marjolijn. said...

Fijn dat Han je heeft geholpen..!
De foto is echt mooi geworden.

Geniet maar van je dagelijks rondje door Haarlem.

Wim said...

Knap van Han!

Lutje said...

Han, die kan er wat van, dat heeft ie meerdere malen bewezen, en je foto is inderdaad veel mooier op zijn manier

Sjoerd said...

Han kan er idd wat van. En help ook nog als het kan. Ik krijg ook regelmatig juweeltjes van hem doorgestuurd.

klaproos said...

:-) da's lief van hem loutje, maar zo is hij, iemand die graag iemand een plezier doet,
fijn hé zulke mensen daar kunnen we ons zo heerlijk aan ophalen :-)
ga je genieten vandaag

xxx

gerdaYD said...

Oooo heerlijk, onze Han loopt toch nog altijd op het internet rond, meer nog, hij heeft je foto echt heel knap opgeschoond lieve Marlou. Nu ja, ik noem hem niets voor niets dé tovenaar van PS hé. Maar eerlijk is eerlijk, wat er niet in zit kan er niet uitkomen dus het moet er beslist in gezeten hebben!

Jelle Droeviger said...

Gouden handjes, zegt mijn oude moeder, en raad eens wie het daarmede eens is...

Jelle Droeviger.

Petr@ said...

Dat is knap gedaan, wat lief van Han!
Wij hebben ook zo'n facebookpagina van ons dorp, vind ik ook erg leuk, vooral oude foto's die geplaatst worden.

Liefs Petr@

John said...

Goedemorgen Marlou,

Ja, een beetje blauw is niet zo moeilijk weg te nemen hoor :)
Volgens mij volgde Han en ik elkaar een poos en toen niet meer.
HEt zal wel goed zitten denk ik dan.

Fijne dag

די מריו said...

Zo heb je inderdaad weleens hele lieve medeloggers die dat gewoon voor je doen.

Love As Always
Di Mario

christiene said...

Leuke foto,goede reacties altijd fijn om te krijgen.
En vriend Han die dit voor je doet is echt fijn.
Marlou ik wens je voor morgen een zonnige vrolijke dag.
Groetjes Christiene.

Albert y Mara fotoblog said...

Han Vogel voor jou en zeker ook voor GerdaYD de "Haarlemse Wonderolie".
OT: even druk met andere zaken want bijna gaan we weer de goede kant op. Er is nog het één en ander te regelen. Daarom weinig bij je langs geweest.

mirjam kakelbont said...

Allemachtig wat een blauwe foto! Die Han heeft dat toch mooi voor je opgeknapt, en zelfs je naam onder je foto gezet. Wat een prestatie!
Maar...met een lelijke foto had het eindresultaat een stuk minder gewest ;-) Liefs van Kakelino