26/11/2015

Complimentjes geven

.
In de Geefmaand November heb ik hier complimentjes voor mijn webbies. Zonder hen zou mijn weblog allang niet meer bestaan...

Marjolijn: ik bewonder je doorzettingsvermogen! Ik leer veel van je... Nog steeds ben ik blij, dat je mijn eerste webbie bent en dat ik je ken!



Sjoerd: jouw humor waardeer ik zeer... Ik vind het leuk, dat ik je heb leren kennen en dat het schilderij van mijn ouders bij jou hangt!


Gerda: ik geniet van je prachtige architectuur foto's én van de bewerkingen ervan... En zo grappig, dat je jezelf stoorsenioor noem!


DiMario: wat ik zo leuk aan je vind is je onvoorwaardelijke trots op je kinderen! Ze boffen met jou als Aba!


Dienie: dat je je zo kwetsbaar durft op te stellen, dat vind ik mooi... Soms moet ik onbedaarlijk lachen en soms is er een traan...


Wim: oude man en de zee: ik houd van alle dingen die je maakt van dat wat de natuur je biedt... En van het eiland waar je woont.


Yvette: zo mooi en eerlijk en altijd een bakkie klaar! Ik wil wel leren vilten van jou!


John: Ik geniet van die mooie haarscherpe foto's! En je kracht is een inspiratie voor me.


Mirjam: zo goed als jij schrijven kunt, die humor. En je zelfspot... Maar steeds vanuit je hart...


Petra: zo mooi en rustig als jij bent... Je liefde voor de honden en de mooie foto's waar ik van genieten kan.


Han: al een tijdje niks van je gehoord,  maar je bent een warm, invoelend mens...


Christiene: ik vind jouw schilderijen zo leuk en de gedichtjes er bij, heel speciaal...


Annette: beeld en tekst... allebei in balans bij jou. Je maakt van die mooie herkenbare dingen. En je bent zo'n warme persoon...


Lutje: je aparte humor en wijsheden... elke keer is er wel iets wat mijn eerste lach van de dag ontlokt!



En tot slot: Jelle... met jou wil ik wel eens een beschuitje eten! Op Terschelling dan wel, he!!





Alle Webbies: dank je wel!




13 comments:

Marjolijn. said...

Dat is geheel wederzijds lieverd.
En je krijgt hetzelfde mooie compliment terug.

Mooi dagje vandaag hé.

Lutje said...

hier word ik stil van
en denk stiekem.....de leste is de beste ;-) hahahah
bedankt voor het complimentje
ik kom hier ook graag, je hebt een heel groot hart

די מריו said...

Mooi hoor. Bedankt, maar we komen hier ook graag. Zie dat ook maar als een compliment.

Love As Always
Di Mario

gerdaYD said...

WOW...
Het gebeurt me niet veel maar door dit log sta ik beslist met de mond vol tanden!
Hoe jij in slechts enkele woorden elk van je webbies weet te typeren... Schitterend!
Bedankt voor dit mooi cadeau lieve Marlou, niet alleen voor die link naar mijn blog, maar vooral omdat je hier iedereen die jou van ver of dichtbij volgt in de bloemetjes zet!
Moest ik dat kunnen, dan zou ik je nu een fantastische dag geven, helaas, dat zit er niet in... maar het je toewensen kan wel hé.

Jelle Droeviger said...

Al jouw blogs, Marlou, zijn een geschreven glimlach. ~ Ze laten me weten dat je het leven bijzonder waardeert, en dat je onderzoekt wat mensen blij en tevreden maakt. ~ Hoedje af.!

Jelle Droeviger.

John said...

Ha Marlou,

Dat is wederzijds, Maar bedankt :)
Ik vind het fijn om te lezen.
Zoiets makt een mens toch blij.
Ik wens je een fijne dag :)

doeg

klaproos said...

Ach Lieve Loutje, wat ben je toch een heerlijk spontaan en blij mens,
bij jou is het nooit moeilijk om op visite te komen, want j e bent zo'n open heerlijk karaktervol mens,
ik vind je een toppertje onder mijn vrienden :-)
en ga der maar aan staan, om iedereen een compliment te geen en niemand te vergeten:-)

geweldig :-)

dikke koude knuffels uit brabant, hier staat het ijs op de ramen :-)
Van harte gefeliciteerd lieve schat met je 23 jarige verloving met die andere schat,
xxx

Annette said...

Marlou je bent een bijzonder mens
en dat ben je.
Plant overal pluimpjes niet IN jou
maar rond je.

En een roosje voor jou.

Liefs van Annette X!

christiene said...

Het is als een mooie bos bloemen,en de mooiste dat ben jij!!!
Wat lief voor een ieder een complimentje.....
hier word ik een beetje stil van.
maar ook ik kom hier bij graag kijken en lezen
en heb bewondeing hoe jij in het leven staat.
bedankt groetjes en een dikke knuffel.
Christiene.

christiene said...

Moet zijn... bewondering hoe jij in het leven staat.
groetjes.

Sjoerd said...

Ik waardeer je openheid en het meeleven met anderen. Jezelf een beetje op de achtergrond plaatsen. Het schilderij van jouw ouders heeft een bijzondere plaats in onze hal gekregen, waarvoor nog steeds mijn dank...

Petr@ said...

Dankjewel Marlou, wat lief!
Dat je al je webbies bij name noemt en een pluim geeft, super!
Bloos *

Yvette said...

Aaaaaah lieverd!

jouw schrijfkunst is een voorbeeld voor mij
Van je persoontje word ik helemaal zacht van binnen
Maar ach je weet hoe ik over je denk denk ik
Ook dat ik wel eens een tijdje vergeetachtig ben......
Liefs
Ook van de zwarten