26/01/2016

Husflids in Haarlem

.
De nieuwe wolwinkel WOL! in Haarlem is open!
En ik kan met een gerust hart zeggen: het is erg mooi geworden daar...


Een eldorado voor de "husflids"-beoefenaars...


Ik ben (nog steeds)  sneeuwvlokken aan het haken en kon gelukkig hier terecht voor de speciale katoen...
Hier vind je het verhaaltje over die sneeuwvlokken, dat ik ooit geschreven heb:  

Inmiddels heb ik er 21 gehaakt. Schiet niet echt op, maar ja... ik heb wel meer te doen!
Maar goed, ik ben blij met de nieuwe winkel. Ziet er schitterend uit...


Wol in Haarlem heeft een mooie website:





8 comments:

די מריו said...

Van jouw gehaak zullen ze niet echt rijk worden. ;-) Het was toch 1 per week ipv 1 per jaar ;-) Ziet er wel mooi uit hoor. Misschien krijg je nu weer extra zin erin.

Love As Always
Di Mario

Sjoerd said...

Als je zo'n winkel in de stad hebt zet dat wellicht meer mensen aan om weer eens wat te gaan doen.

Lutje said...

echt waar , sinds de breiwinkel hier weg is in het dorp brei ik veel minder...
geniet er van

Mirjam Kakelbont said...

Echt een klus, die sneeuwvlokken haken! Via postcrossing heb ik een rode gekregen. Ik had een kaart van een meisje uit Polen gekregen en haar een klein presentje gestuurd. Als dank kreeg ik van haar moeder de sneeuwvlok. Elk jaar ga ik 'm met Kerst in de boom hangen. Dat verdient de vlok.
De winkel ziet er geweldig uit. Alleen al door de foto beginnen mijn handen te jeuken...
Dikke knuffel ♥

Marjolijn. said...

Gelukkig kun je zelf bepalen hoeveel je haakt, want daar moet je wel zin in hebben.
Maar zo'n mooie winkel in de buurt is zeker een stimulans.
Het sneeuwvlokken gordijn komt vast wel een keertje af...!

Goede start van de nieuwe week meis, maak er iets moois van...!!

Jelle Droeviger said...

Ik zou breien
jij zou breien
zij zou breien
wij zouden breien
jullie zouden breien
zij zouden breien.

Ik zal breien
jij zult breien
zij zal breien
wij zullen breien
jullie zullen breien
zij zullen breien.

Ik brei
jij breit
zij breit
wij breien
jullie breien
zij breien.

Ik breide
jij breide
zij breide
wij breiden
jullie breiden
zij breiden.

Ik heb gebreid
jij hebt gebreid
zij heeft gebreid
wij hebben gebreid
jullie hebben gebreid
zij hebben gebreid.

Enzovoort.

Jelle Droeviger.

Annette said...

Sneeuwvlokjes in suikerwater.

Leuk om 'me' eigen reactie terug te lezen.
Zolang al weer.
Marlou it is amazing.

Heb veel poppen gemaakt, kabouters e.d. en daar ook kleine dasjes voor gebreidt.
Met een t?
Jelle mag het weten.

Liefs, Annette

klaproos said...

wow wat ziet dat er mooi uit loutje,
ik heb met mijn verjaardag een eigengebreide das gekregen, mooie kleurtjes en zó heerlijk warm,
Ik had heel veel breispulletjes, maar met verhuizen heb ik zoveel weggedaan.... en nu denk ik... had ik maar.... :-) té laat :-)

dag loutje van het kippensoepje

xxx