13/12/2016

Geert zál hangen...

.
Van de week zag ik deze poster voor een raam hangen:



Natuurlijk ga ik Geert niet letterlijk ophangen, begrijp me niet verkeerd.
Maar laten we welwezen: zo'n persoon als Wilders hoort niet in de politiek.
Hem moet de mond gesnoerd worden. Ik griezel van fascisme en rechts-extremisme én van die man... bah!

Ik hoop dan ook van ganser harte, dat hij gaat verliezen.

Ik ben even gaan zoeken op www.hierzithet.nl en heb een aantal interessante artikelen gevonden.
Ik ben blij, dat er meer mensen zijn, die nadenken.
Veel meer dan we denken...


Ook in ons land met de verkiezingen op 15 maart hoop ik dat het gezonde verstand zal zegevieren.
Dat men in gaat zien, dat GW ons en de samenleving ernstige schade toebrengt...

Ik begin nu al vast met duimen: je kunt nooit vroeg genoeg beginnen!




13 comments:

Lutje said...

ja, sommige mensen moet je gewoon niet
gewoon voor ditjes en voor datjes
of omdat ze hun gedacht zeggen dat nergens naar klinkt
en politiekers moet ik algemeen niet
dus......ik hoop voor je dat er een andere goeie tussen zit
Eén @->- voor jou

די מריו said...

Gisteren hoorde ik iemand vanuit de politiek zeggen, wij mogen meer zeggen dan het gewone volk. Nou echt niet.. je mag niet discrimineren, punt. Ik hoop dat het GV wint ipv GW. Want Gezond Verstand is altijd nog prettiger om mee te leven.

Love As always
Di Mario

Jelle Droeviger said...

Ik zou van Geert Wilders nooit een tweedehands auto kopen.
Dat zegt genoeg, lijkt me...

Jelle Droeviger.

John said...

De politiek is dood. Gister zat er een flapdrol bij Pauw aan tafel die vond dat een politicus meer mag dan een gewone burger. Walgelijk gewoon. Wat zijn ze meer dan ons? En dat is waarom men Wilders in de kaart speelt en we na maart hete kolen hebben te slikken.

klaproos said...

ohhh loutje ik hou ook mijn hart vast,
wat ontzettende zakkenwasser is dat toch, een racist van het zuiverste water,
nee ik g a ook zeker niet op hem stemmen, maar wel antireclame maken...

wat een raar woord eigenlijk,

allez.
kom.... ik neem je plaatje mee, en hoop dat het gezonde verstand wint

xxx

Petr@ said...

Ik vind het sowieso moeilijk op wie je moet stemmen.
Ik vind het eigenlijk allemaal niks.
En Geert al helemaal niet.

gerdaYD said...

Overal in de westerse wereld wint rechts het van links, precies alsof er geen solidariteit meer bestaat, het is ieder voor zich tegenwoordig. Wat een vreselijke evolutie maakt onze samenleving toch mee, ik hou mijn hart vast want je zal het zien: bij de volgende verkiezingen zal het niet gewoon rechts maar uiterst rechts zijn die het haalt...

Sjoerd said...

Ik vertrouw geen enkele politicus meer....

Jeanne said...

Ik duim met je mee!!

Ellen said...

Ik reageer niet vaak. Maar hier ben ik het zo mee eens,dat ik wel moet.

Ferry - Jacqueline said...

Ik stem niemand. Het komt gewoon niet uit. Zijn allemaal klaplopers bij kabinet. Beloven kunnen helemaal niet.

Mirjam Kakelbont said...

Ik zag de afbeelding bij Dien op haar blog en viel er meteen voor als een blok. Dát is nog eens een manier om met die kerel om te gaan.
Het beangstigt me wel, al die negativiteit van mensen. Kijk naar Trump en je houdt je ♥ vast. Zo'n sukkel mag hier niet het roer in handen krijgen. Gelukkig werken onze verkiezingen een stuk logischer dan "daar."
Maar stemmen ga ik zeker! En altijd op een vrouw. 'Dan stem je zeker op Marianne?' vragen mensen dan. Vind ik zó'n ontzettende domme vraag. Het "stikt" van de vrouwen op de kieslijsten.
Dikke, dikke knuffel ♥ Ik ben zo blij dat je het weer "doet."

Yvette said...

yes!!!