20/01/2017

Zwarte Bladzij in de Geschiedenis

.





10 comments:

Marjolijn. said...

Iets is voor jou deze dagen een zwarte bladzijde.
Ik wens je sterkte.

Lutje said...

ik ben eerst op wikipedia gaan kijken:
Jacqueline du Pré was een Britse klassieke celliste
Overleden: 19 oktober 1987,London
nu snap ik je.....
Eén @->- voor jou

די מריו said...

Mooie muziek.. RIP.

Love As Always
Di Mario

John said...

Ja als je fan bent is het treurig.
Verder dacht ik dat het met Trump te maken heeft die vandaag.... JE weet wel officieel leider van de VS wordt.

klaproos said...

Jammer Loutje, nee schandelijk dat zo'n figuur het zo ver kan schoppen:-(
een misselijkmakend man, maar we blijven liefde sturen hé.
dat kan nooit kwaad.

het zal weer licht worden, men komt erachter met wat voor minkukel ze te maken hebben, en het zál weer licht worden dat geloof ik zeker

dikke knuffels
xxx

Jelle Droeviger said...

De USA hebben gekozen. Dat moeten we respekteren. We kunnen slechts hopen dat deze man wordt bijgedraaid door de senaat daar, en dat ie stopt met twitteren. Het enige positieve punt dat ik kan zien is, dat the Donald meer zal gaan samenwerken met Poetin; hem niet als vijand zien (want daar drijft de hele wapenindustrie op) maar als iemand die Russia Great Again wil maken...
Die RIP-muziek heb je heel mooi gekozen, Marlou.

Jelle Droeviger.

Jeanne said...

Ik treur mee.

Sjoerd said...

Ook dit noemen ze democratie...

gerdaYD said...

Goede morgen lieve Marlou. Jammer genoeg zal het niet bij die éne bladzijde blijven, er komen nog heel veel dergelijke pagina's om te slikken en de wereld zal er beslist niet op vooruit gaan!
Toch hoop ik dat je dit even van je af zal kunnen zetten en er samen met je Henry een mooi weekend van zal maken...

Mirjam Kakelbont said...

Ik heb expres niet naar de inauguratie gekeken. Vanmorgen las ik een hoopgevend bericht op fb: Trump zit er maar tijdelijk. Al de mensen met goede bedoelingen in hun hart zijn blijvend! Probeer het zo te zien...
Dikke knuffel maai dier ♥