05/07/2017

Levi's Winkeltje

.
Dat Haarlem een leuke stad is, dat weet iedereen.
Maar je moet er wél de weg weten naar de leuke plekjes.
Ik ben een echte koffieleut en weet inmiddels waar je de beste koffie kunt drinken.
De allerlekkerste is bij Mogador op de Botermarkt, van twee Marokkaanse vrienden, die zulke ontieglijk lekkere koffie zetten...
Maar ja... je wilt toch ook wel eens ergens anders neuzen.
En zo kwam ik in Levi's Winkel terecht.



Een winkeltje, waar je van alles en nog wat kunt kopen: alles wat je ziet is te koop.
Er staan grote tafels waar je lekker kunt zitten, en ook de krant kunt lezen.



Het gaat er allemaal heel ongedwongen toe.
Waar in dure tenten eigenlijk niet eens gevraagd wodt wat je wilt drinken is dat bij Levi nét even anders: "Waar heb je zin in?" wordt er gevraagd.
En als je lekkere bakkie wordt gebracht: "Iets lekkers erbij?"



Ik mag dat wel. Lekker ongedwongen en no nonsense...
Tot gauw dus, daar! De koffie is heerlijk en de appeltaart... om je vingers bij op te eten!
Ik trakteer!

8 comments:

Lutje said...

oh, een plaatsje om nog eens naar toe te gaan dus....
de sfeer zit wel goed
Eén @->- voor jou

Marjolijn. said...

Altijd leuk om zo'n gezellig koffietentje binnen te gaan...!
Fijne woensdag meis.

Bertiebo said...

Dat ziet er heel leuk uit. Ga ik onthouden en de tip van de lekkerste koffie ook. Dank

Jelle Droeviger said...

Ja, koffie, lekker.
Daar haalt thee het niet bij. . Thee is voor watjes.
Koffie is voor avonturiers, die het leven nog als een uitdaging zien, en zo nu en dan eens voorbij de horizon willen gaan.

Jelle Droeviger.

Sjoerd said...

Het ziet er ook gezellig uit, maar doe mij toch maar een glas thee...

John said...

De lekkerste koffie zet ik zelf vind ik toch.
Precies sterk genoeg en zo.
Best belangrijk ;)

klaproos said...

snotverdulleme loutje,
ja zo'n bakkie wil ik wel proeven:-)

kijk op zulke momentjes denk ik weleens was het nét iets handiger geweest als er geen harige scheten rondliepen :-) dan ben je zo vrij als een vogeltje,
maar ik beloof je...
als ze er niet meer zijn kom ik elke week koffie daar met je drinken,
en trakteer ik :-)
is dat goed ?
dag lieverd,

xxx

gerdaYD said...

Zo te zien een plaatsje om je duimen en vingers bij af te lekken, letterlijk en figuurlijk!
Wat een heerlijk winkeltje is het, je kan er naast een heerlijk kopje koffie ook iets lekkers bij krijgen en misschien wel een leuk item op de kop te tikken! Ook leuk om zien: je Henry die er duidelijk van genoot...