04/06/2013

Zonder woorden...

.




(foto's: Henry Kloostra)
.
.

9 comments:

Marjolijn. said...

Woorden zijn hier niet nodig.
De foto's laten zien dat het mooi en genieten is...!

Fijne dag vandaag.

Sjoerd said...

Ik begrijp wat je wil zeggen...

Jelle Droeviger said...

Met zo een uitzicht, en die bloemen en geuren, en die rust, ben je sprakeloos, en ga je helemaal vanzelf jodelen.

Jelle Droeviger.

Wim said...

Sprakeloos !! ;-)

gerdaYD said...

Zonder woorden maar met mooie foto's, ook daar kan ik van genieten zie, bedankt meid!
En ik hoop dat jij even veel van je dag genieten kan...

Petr@ said...

Prachtige foto's, niets aan toe te voegen!
(b.t.w. het maakt niet uit hoor, van het strijkboutje, ik vind het ook leuk om zelf te zoeken :-))

klaproos said...

ja,
daar wil je wel stil worden hé loutje,

geweldig.... toen we in griekenland waren en een tocht de bergen in deden met de bus, zagen we ook sneeuw,
jij bloedje warm op de grond en sneeuw boven op de berg,
wonderlijk mooi hé, wat zou je dan graag vliegen:-)

xxx

fotohanvogel.blogspot.com said...

Zo te zien weet jullie wat genieten is!

די מריו said...

En dan verwacht je van mij wel wat woorden? ;-)

Love As Always
Di Mario